Da li težite stalnom radu na sebi? Važno vam je da ostavite što bolji utisak pred novim poslovnim partnerima? Imate dobre ideje ali iz nekog razloga ne uspevate da ih plasirate?
Ukoliko ste potvrdno odgovorili na neka od ovih pitanja, na pravom ste mestu.
U nastavku sledi 5 praktičnih saveta kako da unapredite svoj poslovni imidž.
1. Neka samopouzdanje bude vaša supermoć
Koliko puta ste shvatili da ste lako ’progutali’ ideje osobe koja nastupa samouvereno? Prvi utisak nas nikada ne vara – odlučan hod, pogled pravo u oči i čvrst stisak ruke neizbežno ukazuju na osobu koja ima jasno definisane ciljeve i planove.
Nasuprot tome, ukoliko prilikom upoznavanja obarate pogled i oklevate da se predstavite, svaka izvrsna ideja koju ćete kasnije izložiti pada u vodu.
2. Odelo čini čoveka
Pritom ne govorimo o skupim kreacijama po poslednjoj modi. Stvari kao što su uredna frizura i brada kod muškaraca, odnosno svedena šminka kod žena, nikada ne izlaze iz mode. Kada je garderoba u pitanju, najvažnije je da bude dobro prilagođena prilici.
Takođe, ukoliko na sastanak dođete u odeći jarkih boja i sa naglašenim asesoarom, sagovorniku će biti teže da se fokusira na ono što govorite.
3. Progovori da vidim ko si
Bez obzira na godine, pol i priliku u kojoj se srećete, svako će biti polaskan kada mu se obratite sa poštovanjem. Ne upadajte u zamku neformalne komunikacije u poslovnim odnosima, posebno kada je u pitanju pisana forma i prvi susreti sa saradnicima.
Opasnost da neko pomisli da ste suviše kulturni i lepo vaspitani – ne postoji.

4. Vreme jeste novac
Cenite vreme svojih saradnika – poštujte dogovore, dolazite na vreme i držite se planiranog trajanja sastanka.
Ne samo da ćete se na taj način predstaviti kao pravi profesionalac, već ćete i saradnike obavezati da na isti način poštuju vaše vreme.
5. Biznis mentoring
Ukoliko vam ste ovo deluje suviše komplikovano, postoji jednostavno rešenje.
Biznis mentori su, između ostalog, obučeni upravo za to – da unaprede vaš poslovni imidž po programu skrojenom po vašoj meri, a zavisno od vrste posla kojim se bavite i ciljeva koje težite da realizujete.
Ulaganjem u zaposlene se menja poslovni imidz. Zadovoljni zaposleni, oni koji imaju pozitivno iskustvo na poslu i koji se usavrsavju su najbolja reklama poslovanja.